男方試著想辦法彌補兩人間感情出現的破洞,節奏很洗腦~~

 

[Verse 1]
Starin' at two different views on your window ledge
看著我手上的窗戶邊角,想著該怎麼處理我們之間的問題
(ex:邊角的兩端,一端是放手,一端是繼續堅持這段感情)
Coffee is gone cold, it's like time froze
我們之間像是早已冷卻的咖啡,失了原味。時間在此膠著不前
There you go wishin', floatin' down our wishin' well
妳在我們之間的許願池裡,許下心願,而它無法有所回應
It's like I'm always causin' problems, causin' hell
因為那個池子(男方)只會為妳帶來困擾,製造麻煩
I didn't mean to put you through this, I can tell
但我從沒想過要造成妳的負擔,我可以發誓
We cannot sweep this under the carpet
我們不能就這樣,隱藏彼此心裡的想法
 
[Chorus]
I hope that I can turn back the time
真希望我能將時間到回從前
To make it all alright, all alright for us
將一切都整頓好,將我們兩個的關係修復完整
I'll promise to build a new world for us two
我保證我會重新塑造出一個完好世界
With you in the middle
只有妳和我在裡頭的  完美世界
 
[Break]
(With you in the middle)
在那個世界中間
(With you in the middle)
就只有妳和我
 
[Verse 2]
Lyin' down beside you, what's goin' through your head?
躺在妳身旁,我好奇,在我身旁的妳腦中想的是什麼?
The silence in the air felt like my soul froze
彼此間的寂靜,讓我覺得靈魂似乎凍結
Am I just overthinking feelings I conceal?
感覺我們的一切都結束了,是我想的太複雜了嗎?
This gut feeling I'm tryna get off me as well
真想將那熟悉的焦慮感,排除在外
I hope we find our missin' pieces and just chill
希望能找回彼此那缺失部分,冷靜思考我們之間
We cannot sweep it under the carpet
不能就這樣,將問題埋在心底
 
[Chorus]
I hope that I can turn back the time
真希望我能將時間到回
To make it all alright, all alright for us
將一切都整頓好,講我們兩個的關係修復完整
I'll promise to build a new world for us two
重新塑造出一個世界
With you in the middle
只有妳和我在裡頭的  兩人世界
 
[Break]
(With you in the middle)
只有我們兩個人
(With you in the middle)
只有我和妳
(With you)
我和妳
 
[Outro](後面是中文歌詞,我很意外哈哈)
(You)
站在中间,有谁站在中间 
(You)
站在中间,有谁站在中间
 
 
英文歌詞來源:genious lyrics 
arrow
arrow

    柯夢波丹吃雞蛋 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()